sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Syksyn väriPari

HempeäLiila kera sammalen vihreän - Ah sanon minä!  Vaikkakin tuo liila osio on ollut mulle aika vaikeeTapaus---niin tässä setissä se toimii! Ompelin ysträvän pikkuNeideille ensin trikoosta söpöt tähtiMekot!...Ja koskapa eilen leivottiin kuten pikkuTaikinan maistajasta huomaa suklaaLeivoksia LeilaLindholmin tapaan...koska tällä mamalla...kuten perhe sanoo...oli synttärit eilen...ja koskapa olen haaveillut jo kauemmin että lähtisimme Kolille retkelle koko perhe--ja tänään sinne sitten mentiin ja kiivettiin pienimmästä suurimpaan ylös asti ja alaskin vielä! Olipa ihana reissu!!! se oli lahja-loma-matka :D
...kun päästiin kotimatkalla -pikkuNeiti nukahti melkein laku suussa...kun oli niin poikki! Kyllä meinasi raitisIlmaMyrkytys kaataa iskän lisäks myös minut---mutta eihän sitä voi kun se matkalla nukahtanut neiti heräsi virkeänä ja vauhtia uhkuen....niin ajattelin sit ommella jo valmiiksi leikatun ja painetunkin "LapsenLapsia" -printtiPaidan valmiiks...ja kun se vihreä kukkakangas--loppupalanen kiilui siinä vierellä niin tekaisin siitä sit ihkun rimpsuHelman settiin...joka taas Johti siihen että täytyi vielä tuo rouheaRusetti pistellä pisteeksi iin päälle! ja nyt passaa taas rimpsutella meidän "Tikun"...jonka synttärit on seuraavana...tulossa!







Lennin lahjaksi piirtämä taideteos "äiti taluttaa Unskia ja Lenni"...cap:it päässä heiJou!!!
Niinhän mulla aina :D
Nyt minua odotellaan kantarellimetsään...ja laavulla on jo notskilla tuli...voip olla makkaraIlta ...

kuullaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti